Retururi: destinate doar achizițiilor online de consumatori, nu companiilor

Trebuie să corespundă întotdeauna cu adresa de e-mail specificată a comenzii.

FIŢI ATENȚI!

Înainte de a returna ceva la Crăciunul Regal, vă rugăm să: sărbători, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.

Îl puteți returna doar dacă ați primit un acord / răspuns.

 

Dacă doriți să returnați achiziția, este important să parcurgeți planul pas cu pas de mai jos.

Ne puteți returna comanda în termen de 14 zile de la cumpărare.
Trebuie să returnați comanda nefolosită și nedeteriorată, în ambalajul original cu bandă adezivă transparentă.

Retururile cu alte culori de bandă: cum ar fi gri sau negru etc. NU vor fi procesate.

Luminile de Crăciun, Fairybell - iluminat catarg și articolele de Crăciun cu lumini sunt excluse de la retur.
Facturile care indică „fără perioadă de probă” și „fără comandă online” sunt, de asemenea, excluse de la returnare.

ATENȚIE: Pentru a vă putea procesa returul, vor fi procesate numai coletele cu un număr de comandă vizibil clar pe cutie.

Returns eng

 

FIŢI ATENȚI! Departamentul de retur este închis sâmbăta și duminica.
De asemenea, închis zilnic între orele 12:00 și 13:00 și după ora 17:30. Transmiteți acest lucru serviciului dvs. de livrare.

Vă rugăm să citiți și condițiile de mai jos pentru returnări.

Retururile vor fi procesate până pe 23 decembrie - 16.00 hours inclusiv.
Trimiteți la ina@royalchristmas.nl numărul de urmărire al pachetului(lor), numele transportatorului și numărul comenzii până cel târziu la 23 decembrie - 16.00 hours.

Retururile raportate după data de 23 decembrie - 16.00 hours NU VOR FI PROCESATĂ / REFUZĂ.

trebuie să corespundă întotdeauna cu adresa de e-mail specificată a comenzii.

Iată cum funcționează returnările:

Trimiteți un e-mail la ina@royalchristmas.nl și precizați numărul comenzii, indicați de asemenea: Doriți să returnați COMANDA parțial sau complet.
Veți primi un mesaj înapoi cât mai curând posibil dacă acordul este aprobat.
Trimiteți formularul primit sau numărul de comandă cu NUMĂRUL DVS. DE URMĂRIRE și transportatorul la ina@royalchristmas.nl în ziua returnării.
Doriți să menționați, de asemenea, numele, locul de reședință și contul bancar în același e-mail?
Doar tăiați numărul de comandă și lipiți-l pe cutie (vezi exemplul)

FIȚI ATENȚI:

Pentru a putea procesa returul dvs., vor fi procesate doar pachetele cu un număr de comandă vizibil clar pe cutie.
Vor fi procesate numai retururile cu un număr de comandă clar vizibil.
Companiile sunt excluse de la retur, nu vor fi procesate.
Ați primit un mesaj:   nu poate fi returnat, nu va fi procesat.
Dacă returnați un articol în afara condițiilor stabilite, obligația de plată nu expiră.

Vedeți returnările de mai jos, urmați pașii 1 2 3 4


Adresa de retur este:

                                               Het retouradres is:

                                               Royal Christmas

                                               T.a.v. Ina Keizer

                                               Engelstilstraat 14

                                               9671 JH WINSCHOTEN

                                               Nederland

Rambursări la returnări

Vă vom rambursa banii cât mai curând posibil, în cel mult 14 zile de la achiziționarea articolelor dumneavoastră.

Conditii de returnare pentru consumatori:

1. Costurile de returnare a bunurilor sunt comune pe cheltuiala destinatarului. Costurile de transport pentru returnare sunt pe cont propriu, chiar și atunci când returnați o parte din comanda dumneavoastră.
Costurile per serviciu de coletărie, cum ar fi PostNL și DPD, pot fi trimise variază de la aproximativ 10 EUR la 20 EUR pentru NL.
Pentru cutii mai mari, cum ar fi un brad mare de Crăciun Utah, trebuie să țineți cont
cu aproximativ 60 EUR în costuri de retur.
Datorită naturii și dimensiunii lor, cutiile mai mari nu pot fi returnate în majoritatea cazurilor prin poștă obișnuită. Chiar și atunci când returnați o parte a comenzii, costurile de transport sunt pentru contul dumneavoastră și nu sunt rambursabile. Desigur, este și posibil să returnați singur achiziția la adresa pe care ți-o oferim. Păstrați întotdeauna evidența expedierii dvs. și urmăriți-o în continuare, astfel încât să puteți vedea că ne-a fost livrat.
2. Ne rezervăm dreptul în caz de deteriorare a produselor viitoare.
3. Orice costuri ca urmare a lipsei la domiciliu, a erorii de adresare sau a refuzului, vor fi suportate de comandant.
4. Pentru comenzile plasate pe 9 decembrie, fără perioadă de probă de 14 zile: vezi punctul 6.
5. Sunt excluse de la returnare luminițele de Crăciun, bradul steagului, articolele de Crăciun cu luminițe care au fost scoase din ambalaj, globurile de Crăciun și brazii artificiali împodobiți.
Facturile care indică perioada de probă și comanda non-online sunt, de asemenea, excluse de la retur.
6. Retururile vor fi procesate până pe 23 decembrie - 16.00 hours inclusiv. Trimiteți un e-mail la ina@royalchristmas.nl până pe 23 decembrie - 16.00 hours, cu numărul de urmărire al coletului, numele transportatorului și numărul comenzii dumneavoastră. Retururile raportate pe 23 decembrie NU VOR FI PROCESATARE/REFUZATE.

7. Vă rugăm să rețineți că nu acceptăm colete în weekend.
8. Pachetele care au fost refuzate de către destinatar, obligația de plată nu va expira.
9. Întrebări despre comanda dumneavoastră pentru bunuri care nu au fost primite, exportați în termen de 7 zile de la plasarea comenzii la noi prin: e-mail la info@royalchristmas.nl, menționând numărul comenzii și numărul de urmărire.
10. Întrebările referitoare la comanda dumneavoastră care nu sunt primite de noi în timpul programat nu vor fi luate în considerare.
11. Atunci când returnați un articol în afara condițiilor menționate, obligația de plată nu expiră.
12. Dacă se dovedește că la returnarea articolului, articolul este deteriorat sau nu este complet în ambalaj, ne rezervăm dreptul de a returna marfa expeditorului pentru costurile implicate.

13. *The amounts specified by the user in the cost overview are exclusive of 21% Dutch VAT. (depending on country)

14. If you have paid bank costs with your order, the payment obligation does not expire when returning / canceling the order.
Bank costs are only charged for the more expensive payment methods.

15. Only orders for which the returns before Christmas have been sent to ina@royalchristmas.nl with the track and trace number of the returned package.
Your return must be delivered to the specified address, not to a pick-up / parcel shop.

S-au vândut deja 50 de milioane de brazi artificiali din 1936!