Dreptul de retragere

Articolul 1 - Dreptul de retragere

1.Consumatorul poate rezilia un acord cu privire la achiziționarea unui produs pe o perioadă de reflecție de cel puțin 14 zile fără a indica motive. Antreprenorul poate cere consumatorului motivul retragerii, dar nu îl poate obliga să-și expună motivul (motivele).
2.Perioada de reflecție menționată la alineatul (1) începe în ziua după care consumatorul sau un terț desemnat de consumator în prealabil, care nu este transportatorul, a primit produsul sau:
3.daca consumatorul a comandat mai multe produse in aceeasi comanda: ziua in care consumatorul, sau un tert desemnat de acesta, a primit ultimul produs. Antreprenorul poate, cu condiția să fi informat în mod clar consumatorul despre acest lucru înainte de procesul de comandă, să refuze o comandă pentru mai multe produse cu termene de livrare diferite.
4.în cazul în care livrarea unui produs constă din mai multe transporturi sau părți: ziua în care consumatorul, sau un terț desemnat de acesta, a primit ultima expediție sau ultima parte;
1.în cazul acordurilor de livrare regulată a produselor într-o anumită perioadă: ziua în care consumatorul, sau un terț desemnat de acesta, a primit primul produs.

Articolul 2 - Obligațiile consumatorului în perioada de reflecție

1.În perioada de răcire, consumatorul va manipula produsul și ambalajul cu grijă. Acesta va despacheta sau va folosi produsul numai în măsura necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produsului. Principiul de bază aici este că consumatorul poate manipula și inspecta produsul numai așa cum i-ar fi permis să facă într-un magazin.
2.Consumatorul este răspunzător numai pentru deprecierea produsului care este rezultatul unui mod de manipulare a produsului care depășește ceea ce este permis la paragraful 1.
3.Consumatorul nu este răspunzător pentru deprecierea produsului dacă întreprinzătorul nu i-a furnizat toate informațiile cerute de lege cu privire la dreptul de retragere înainte sau la încheierea contractului.

Articolul 3 - Exercitarea dreptului de retragere de către consumator și costurile acestuia

1.În cazul în care consumatorul face uz de dreptul său de retragere, el trebuie să raporteze acest lucru antreprenorului în perioada de recesiunea prin intermediul modelului de formular de retragere sau într-o altă manieră neechivocă. : ina@royalchristmas.nl.)
2.În cel mai scurt timp, dar în termen de 14 zile din ziua următoare notificării menționate la paragraful 1, consumatorul returnează produsul sau îl predă (reprezentantului autorizat al) întreprinzătorului. Acest lucru nu este necesar dacă antreprenorul s-a oferit să colecteze singur produsul. Consumatorul a respectat în orice caz perioada de retur dacă returnează produsul înainte de expirarea perioadei de reflecție.
3.Consumatorul returnează produsul cu toate accesoriile furnizate, dacă este rezonabil posibil în starea și ambalajul original, și în conformitate cu instrucțiunile rezonabile și clare furnizate de întreprinzător.
4.Riscul și sarcina probei pentru exercitarea corectă și în timp util a dreptului de retragere revine consumatorului.
5.Consumatorul suportă costurile directe de returnare a produsului. Dacă antreprenorul nu a raportat că consumatorul trebuie să suporte aceste costuri sau dacă antreprenorul indică că va suporta el însuși costurile, consumatorul nu trebuie să suporte costurile pentru returnare.
6.În cazul în care consumatorul face uz de dreptul său de retragere, toate acordurile suplimentare vor fi dizolvate de drept.

Articolul 4 - Obligațiile întreprinzătorului în caz de retragere

În cazul în care întreprinzătorul face posibilă notificarea retragerii de către consumator pe cale electronică, acesta va trimite imediat o confirmare de primire după primirea acestei notificări.
Antreprenorul va rambursa toate plățile de la consumator, inclusiv eventualele costuri de livrare percepute de antreprenor pentru produsul returnat, fără întârziere, dar în termen de 14 zile de la data la care consumatorul îl anunță retragerea. Cu excepția cazului în care antreprenorul se oferă să ridice singur produsul, acesta poate aștepta cu rambursare până când a primit produsul sau până când consumatorul demonstrează că a returnat produsul, oricare dintre acestea este mai devreme.
Antreprenorul folosește aceeași metodă de plată pe care a folosit-o consumatorul pentru rambursare, cu excepția cazului în care consumatorul este de acord cu o altă metodă. Rambursarea este gratuită pentru consumator.
Dacă consumatorul a optat pentru o metodă de livrare mai scumpă decât cea mai ieftină livrare standard, antreprenorul nu trebuie să ramburseze costurile suplimentare pentru metoda mai scumpă.

Pentru returnări puteți folosi linkul de mai jos:

https://www.kunstkerstboom.nl/retournen.html

 


Descărcați formularul de drept de retragere, faceți clic aici

S-au vândut deja 50 de milioane de brazi artificiali din 1936!